I. PODSTAWOWE INFORMACJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Dokonanie zakupów w naszym sklepie oznacza akceptację regulaminu.
2. Właścicielem sklepu internetowego cosmoshop.pl jest firma COSMOSHOP.
3. Firma COSMOSHOP posiada wpis do ewidencji działalności gospodarczej UM w Poznaniu nr 57479/2008 z dnia 02.02.2008 r. NIP: 7792203000 REGON: 300761155
4.Firma jest zarejestrowana w Plewiskach, ul. Grunwaldzka 517A/4
5.Sklep internetowy cosmoshop.pl prowadzi sprzedaż oferowanych produktów za pośrednictwem Internetu.
6. Wszystkie ceny podane w sklepie są wyrażone w PLN i zawierają 23% podatek VAT. Cena towaru nie zawiera kosztów przesyłki.
7. Rejestracja jest bezpłatna. Przekazane dane osobowe są poufne, podlegają ochronie ustawowej, nie będą udostępniane osobom trzecim oraz będą wykorzystywane i przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Zamawiający ma prawo do zmiany swoich danych oraz żądania wycofania ich z bazy sklepu.
8.Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych pozycji i wycofywania poprzednich, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i konkursów. Zmiany te nie dotyczą przyjętych i potwierdzonych zamówień.
9.Zabrania się kopiowania, używania do celów handlowych i innych oraz prezentacji na jakichkolwiek stronach internetowych wszelkich zdjęć zamieszczonych w sklepie jako będących własnością sklepu.
10.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt.
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1.Zamówienie może złożyć osoba mająca swoje konto w sklepie lub osoba, która poda wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z niepełnymi danymi lub budzącymi wątpliwości.
2. Sposoby składania zamówień:
a. Zakupy w sklepie internetowym – forma podstawowa
b.Telefonicznie
c.E-mailowo
3. Zakupy w sklepie
Po prawidłowym dokonaniu zakupu produktu lub produktów na adres e-mailowy Zamawiającego przesłana zostaje informacja o przyjęciu zamówienia. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna – sprzedaży wiążącej obie strony z wszelkimi konsekwencjami.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczeniu opłat za towar czy koszty przesyłki lub niezgodności w przedmiocie zamówienia Kupujący ma prawo do niezwłocznego zgłoszenia powyższego w formie pisemnej poprzez e-mailowy formularz kontaktowy.
4. Zamówienia telefoniczne. Przyjmowane są każdego dnia po godzinie 10.00. Osoba uprawniona do przyjmowania zamówienia jest zobowiązana do zarejestrowania danych niezbędnych do realizacji zamówienia i ich ponownego odczytania celem uniknięcia pomyłek.
5. Zamówienia na adres e-mailowy powinny zawierać wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia, a w szczególności: nazwisko i imię Zamawiającego, dokładny adres, jednoznaczny opis przedmiotu zamówienia ( kolor, długość, ilość), wybraną formę płatności ( przelew na konto czy przy odbiorze), dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, gdy Kupujący jest zainteresowany jej wystawieniem.
III. AKCEPTOWANE PŁATNOŚCI
1. Przedpłata - przelew na konto
2. Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
3. Karta płatnicza, kredytowa ( przelewy24.pl)
4.Dla wysyłki za granicę płatność tylko przelewem lub kartą.
IV. WYSYŁKA I JEJ KOSZTY
1.Sklep wysyła paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej w formie przesyłek ekonomicznych, priorytetowych, kurierskich.
2.Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające z winy Poczty Polskiej.
3. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Koszty te obejmują przesyłkę pocztową i przygotowanie towaru do wysyłki.
4.Wysyłka realizowana jest w dni robocze.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cennika wysyłki.
6. Towar jest dostarczany na adres wskazany przez Zamawiającego.
7. Realizacja zamówienia z przedpłatą na konto jest realizowana niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na konto firmowe, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania.
8. Realizacja zamówienia za pobraniem następuje w 24 godziny od potwierdzenia zamówienia, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania. Po zapłaceniu za przesyłkę Kupujący może w obecności osoby dostarczającej towar sprawdzić czy nie nastąpiło uszkodzenie w trakcie dostawy oraz czy zawartość odpowiada zamówieniu. Jeśli któryś z tych przypadków miał miejsce należy sporządzić w 2 jednobrzmiących egzemplarzach odpowiedni protokół wspólnie z dostarczycielem jako podstawę do reklamacji.
9.Wysyłka za granicę realizowana jest niezwłocznie po otrzymaniu przedpłaty w formie przelewu lub płatności kartą ( nie ma przesyłek pobraniowych), za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania.
10.W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie Zamawiający zostanie poinformowany w jakim czasie zamówienie może być zrealizowane i podejmuje decyzje o oczekiwaniu lub anulowaniu zamówienia.
V. ZWROTY I REKLAMACJE
1.Zamawiający może zwrócić towar bez podania przyczyny - na poinformowanie o chęci zwrotu kupujący ma 14 dni kalendarzowych. Towar powinien zostać zwrócony w terminie 14 dni kalendarzowych od poinformowaniu sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy. Uprasza się aby zwracany towar towar był w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu – z oczywistych względów higienicznych. Klient chcący zwrócić produkt przesyła go na własny koszt na adres podany w punkcie I / 4. Zwrot pieniędzy następuje w okresie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwrotu na konto, z którego nastąpiła wpłata lub inne wskazane przez klienta.
2.Dopuszcza się możliwość wymiany produktu na inny ze względu na nieodpowiedni wybór koloru w terminie 14 dni kalendarzowych. Wymiana następuje po otrzymaniu zwrotu towaru do wymiany pod warunkiem, że produkt jest w nienaruszonym stanie i oryginalnym, nie zniszczonym opakowaniu – w innym wypadku nie ma możliwości wymiany. Koszt przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.
3. W przypadku otrzymania przez Klienta produktu wadliwego lub niezgodnego z opisem na koszt sklepu wymienia się produkt na pełnowartościowy w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Informacja o wadzie towaru musi być przekazana do sklepu niezwłocznie po otrzymaniu towaru najpóźniej do 3 dni. Możliwy jest również zwrot pieniędzy na życzenie klienta. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu lub braku części towaru w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku stwierdzenia tego w obecności dostarczyciela i wspólnego spisania protokołu reklamacyjnego.
VI. FAKTURY VAT
1. Na życzenie Zamawiającego sklep wystawia fakturę VAT.
2.Klient jest zobowiązany do podania w formularzu zakupu lub niezwłocznie e-mailowo w dniu zakupu wszystkich niezbędnych danych koniecznych do wystawienia faktury.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Sklep prowadzi działalność w dobrej wierze i nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane dotyczące produktów podane przez producentów lub zmianę przez nich właściwości i jakości towaru.